maanantai 25. helmikuuta 2013

No pain, no gain :)

 Heips :) Oli pakko päästä taas kirjottelemaan tänne ja jakamaan ajatuksia. Mua on ottanu viimeaikoina päähän se että muutamat on puuttunut tohon mun syömiseen. Onko siinä jotain väärää, että syö terveellisesti? Ei mun mielestä pitäisi. Ja se ei välttämättä tarkota että olen dieetillä jos päätän olla ilman sitä suklaalevyä vaikka suklaasta pidänkin tosi paljon. Mä syön kuitenkin joka päivä 5-6 kertaa + palkkarit aina urheilujen jälkeen. Pidän myös kyllä huolen siitä että saan tarvittavat ravintoaineet joita keho tarvitsee esimerkiksi solujen uudistamiseen sekä lihasten ylläpitoon ja kasvuun. Ja tiedoksi, tosi monet mun kavereista ja tutuista on ollut flunssassa ja kauheessa kuumeessa. Vaikka Heikkikin oli kipeä ei muhun tarttunut se tauti ollenkaan. Eli en ole mitään jylläävää virusta saanut ainakaan vielä. Nyt pitää varmaan koputtaa puuta kopkop :D Eli kyllä tuosta terveellisesti syömisestä on muutakin hyötyä kuin pelkkä hyvä olo. Vastustuskyky kyllä kohentuu. Aattelin muuten tässä joku päivä kokeilla miltä maistuu tyrnirahka. Pakastimessa on tyrnejä ja en keksinyt oikeen muutakaan minkä valmistukseen niitä vois käyttää, onko teillä ideoita? :)

Tässä hyvä esimerkki mitä kannattaa ottaa evääksi vaikka töihin mukaan. Lauantaina olin töissä aamuvuorossa 6-12 ja kyllä tommonen oli tosi hyvää sen sijasta että olisin syönyt siellä leivän ja munkkeja tai leivoksen :D Niiltä ei meinaan voi millään välttyä siellä paitsi vaan pitämällä itseään niskasta kiinni :)
 Tässä mun aamuinen perus puuro annos <3 Hiukan on hyvää itse tehty mansikkasose!
Ja alla on mun heikkouteni. Nutella on parasta herkkua ja siinä on muuten kaloreita kyllä aikalailla yhtäpaljon kuin suklaassa ettei sitäkään viitsi överimääriä syödä. Nutellaa vaan riisikakkujen päälle niin on mahtava jälkiruoka valmis!
Oon käynyt ahkerasti lenkkeilemässä ja kuukaudessa tuli 100 kilsaa täyteen :D
Nyt voi olla ylpee itsestään ja lenkkeillä vaan lisää. Huomenna aion herätä aamuaerobiselle ennen kahdeksaa ja kouluun kymmeneksi sitten pirteänä ja varmasti kunnolla heränneenä, toisin kuin tänään! :)

 - Roosa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti