tiistai 19. helmikuuta 2013

Viimeinen päivä 17-vuotiaana!

Hellou, otsikkokin kertoo jo varmaan aika paljon! Eli huomenna on mun 18-vuotis synttärit! En olis kieltämättä koskaan uskonut että sekin päivä vielä mun kohdalle osuisi :D En ollenkaan osannut odottaa mitään synttärilahjaa mutta silti äiti ja iskä oli osanut mulle uuden puhelimen! Oon odottanut uutta puhelinta jo kauan, mutta silti se että mä sain sen just synttärilahjaksi, tuli täysin yllätyksenä mulle! Huomenna olis kello 10.15 lähtö junalla äidin ja pikkusiskon kanssa moikkaamaan serkkuja Helsinkiin, jossa me sitten ollaan perjantaihin asti. Aikainen herätys siis huomenna aamulla... Laukkukaan ei oo vielä pakattu ihan loppuun asti, kun en yhtään osaa päättää mitä ottaisin mukaan aina kun lähden jonnekki ja puoliakaan niistä mukaan otetuista vaatteista en käytä koko reissun aikana :D


Päivällä käytiin Ulvilan terveyskeskuksessa, kun Epun piti mennä hammaslääkäriin, mutta oltiinkin sitten kuukauden liian ajoissa... Hupsis :D Illemmalla oltiin vahtimassa Epun siskon kahta suloista pikku pinserihauvelia


- Emilia


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti